trešdiena, 2015. gada 6. maijs

Pilnīgs pavasaris

Pavasara puķes,  pienenes,  kamenes, pirmā pavasara kūka un dienas laukā. 
Mēs svinam siltās dienas, nos ar jakām un cimdiem! Ikdienas dzīve ir pārcēlusies uz āru, ar siltām maizītēm, puķu kleitām un krāsainiem pavedieniem. 

Lai arī ziema ir mans gadalaiks, es pavasari ļoti gaidīju. Ar košām krāsām, sauli un siltumu.
Pinot, lasot, vācot, cepjot un priecājoties par tik saulainu dienu!















Melleņu, zemeņu kūka
neieslēdzot cepeškrāsni un nekuļot putukrējumu! 
Visiem tiem un tām, kas pavasari grib sagaidīt garšīgi, veselīgi un krāsaini.


Pamatne
200gr auzu pārslu cepumi
75 gr sviests (izkausēts)

Cepumus sadrupina, sajauc ar izkausētu sviestu un liek kūkas formas pamatnē.

Krēms
Ļoti bieži es sajaucu visu to, kas pusēsts palicis ledusskapī. Izklausās briesmīgi, bet beigās sanāk ļoti garšīgi. 
Šoreiz jaucu

100 gr vaniļas jogurtu
150gr Philadelphijas sieru 
mazliet biezpiena 
4 ē.k. pūdercukura
to visu sajauc un pievieno uzbriedinātu želantīnu.
liek uz cepumu pamatnes. 

Atstāj aukstumā vai ledusskapī 1-2h.

Pēc tam dekorē ar ogām ,augļiem, sadrupinātu šokolādi. Pēc noskaņas un iedvesmas. 

Ļoti veselīga, garda un var ēst bez sirdsapziņas pārmetumiem:)

Bon appetit!

Ar skaļām putnu dziesmām un jūras maržu, sveiciens no Norvēģijas!


6 komentāri:

Liene teica...

Tava ceptā siera kūka izskatās pasakaina! Vai nedalīsies ar recepti? Mēs vakar salasijām zemenes un gribu arī kautko uzcept pirms tās visas pazūd puišu vēderos!

Mārīte teica...

mmm..kūka tiešām izskatās kārdinoša :)

Inese teica...

Jā, kaut pilns "inets" ar siera kūku receptēm, tomēr es arï gribētu, lai tu padalies ar savu kārdinošo kūku!

Alise teica...

Es ziemu mīlu tikai ar acīm.
Man, personīgi, jo karstāk, jo labāk.
Jau kādu laiku manā galvā virpuļo plāns izaicināt likteni un aizdoties padzīvot uz siltajām zemēm. Vīrs joko: ko darīsim ar tavām dzijām un adītprieku?
:))) Laikam būs jātamborē somiņas un kokvilnas segas!
Skaists ir jūsu pavasaris!!!

dabasmamma teica...

Paldies, par tik jaukiem komentāriem!
kūkas recepte pievienota:)
Liene, vai jums jau zemenes gatavas?
Alise, es piesakos uz taviem adījumiem, jo siltajās zemēs vienīgi tamborētu peldkostīmu vajadzēs:))

Aija Elliņa teica...

Košs un skaists jūsu pavasaris! :)