piektdiena, 2013. gada 20. decembris

and the winners are....!!!

      Bērni nolikti gulēt, mājās valda ierastais haoss. Es mēģinu salikt kopā datoru, kurš vakara gaitā nolidoja no galda, kopā ar piparkūkas mājas detaļām:)). Scenāriju variet iedomāties paši, galvenais, ka cietušo nav!:))


Paldies Jums visiem par komentāriem!!! Prieks dzirdēt, ka jums patīk Dabas mamma un lietas, ko es darinu! Jūsu komentāri ir stimuls, darīt, fotografēt un rakstīt!


Man tik ļoti gribētos jums visiem, ko mīļu nosūtīt! Bet  šis ir konkurs, un uzvarētājs ir tikai viens, tad novēlu Jums visiem veiksi!!!!!!!!



  (Rezultāti tika apkopoti izmantojot http://www.random.org/ (tā kā ieinstalēt to nekādi nemācēju, jums jāuzticas būs manam godaprātam!. Ja kāds zin, kā ieinstalēt Rando, būšu ļoti priecīga to uzzināt! .)



 Un tagad rezultāti!!!!
Dāvana nr. 1
1. Daiga
2. Zane

 uzvarētāja ir 1. Daiga! 

Dāvana nr. 2
1. Linda Žeiba
2. MazaPaSaule
3. Grieze
4. Zane
5. Aija

uzvarētāja ir 5. Aija

Dāvana nr.3
1. Inese
2. Zane
3. Viktorija

Uzvarētāja ir 3. Viktorija

Dāvana nr. 4
1. Anna
2. Daiga
3. Baiba Vasara Bekere
4. Laura
5. Inese
6. Grieze
7. Zane
8. Viktorija
9. Dace (ametelay)
10. Gunita

Uzvarētāja ir  5. Inese 


Dāvana nr. 5
1. Baiba Vasara Bekere
2. Laura
3. Linda Žeiba
4. MazaPaSaule
5. Alise
6. Zane
7. Sarkanā Biete
8. Laura Tālberga
9. Dace (ametelay)
10. Majenieki (Arhitektu iela)
11. Aija

Uzvarētaja ir 5. Alise

Apsveicu visus uzvarētājus un visus, kuri piedalījās!! Lai veicas nākamajā reizē!!!
Gaidīšu adreses epastā: leldeburvealksne@gmail.com




4 komentāri:

ligastiga teica...

Kāpēc es nevinnēju? Es biju vienīgā savā kategorijā....

dabasmamma teica...

Līga, tu savu balvu saņems vasarā!!
Nevarēja visus ievietot pasta pakā;)

Inese teica...

Jēēē, tā tiešām esmu es, kas laimēja dāvaniņu!!!
Paldies!!!!!!!! :))

Anonīms teica...

Urraaaa!!! Situ plaukstas no prieka! Pirmo reizi savaa diezgan garajaa muuzjaa esmu vinneejusi!
Ziemsveetku briinumam jaatic!!!
PALDIES!!!

Aija.