otrdiena, 2013. gada 22. oktobris

Dabas mammas rokdarbi

Un tā, savos 30 gados, tapa pirmais izbrauciens ar Dabas mammas  rokdarbiem. Pateicoties Lienei , kura ir aktīva ne tikai savā pašvaldībā, bet arī mājas pirmajā stāva:)) (lejot sojas sveces), pierunāja mani piedalīties Fitjar pilsētas tirdziņā.
Teikšu godīgi, man mūza nāca ilgi, lai izdomātu, ko es varētu interesantu sataisīt rudenī.
Ziemassvētkiem tā kā pa agru, tāpēc prātā ienāca doma  - virtuve. Es tajā pavadu tik daudz laika un bērni arī. Kā to padarīt mājīgāku, estētiskāku un interesantāku.
Virtuves aksesuāri tapa ļoti gaišos toņos, iedvesmojoties no Norvēģu dizaineriem un gaidot tumšos novembra vakarus. Materiāls  100% dabīga lina un kokvilna audumi un 100% Dabas mammas mīlestības:)

Sestdienā jau jāizstādās, piektdienas vakarā šujmašīna dūcēja līdz vēlam vakaram. Vēl ap pusnakti ienāca prātā, jāizcep pīrāgi. Šis iedvesmu brīdis apsīka ap četriem no rīta!! Bet sajūta bija laba, tik daudz kas padarīts! Un priekšā tik tas patīkamais, tikšanās ar cilvēkiem un tirgošanās!




Lai radoša nedēļa. Es gaidu ciemiņus no Latvijas. Sajūta pilnīgi tāda pati, kā gaidot Ziemassvētkus un dāvanas:)))

4 komentāri:

Alise teica...

:-) pagājušoziem, pirms ziemassvētkiem arī mūsu ciematiņā notika tirdziņš! cik labi es tevi saprotu, ka nakti pirms tirdziņa, vēl tapa ''preces''. Interesanti, ko liki sirsniņās un sirsniņmaisiņos?
Pīrāgi ar ļoti labi iederējās tavā virtuves stendiņā! Nākošreiz uzvāri vēl lielu termokannu ar kafiju!

http://alise-jautrieburti.blogspot.com/2012/12/z-svetku-tirdzins.html

te bija mana debija! šogad, ja izdosies, solos sev sagatavoties laicīgi!

dabasmamma teica...

Alise: Cik interesanti tavi darinājumi!!! Paldies par linku!!!
Sirsniņas domātas uzkarināt uz virtuves durvju rokturi, vai pie loga, daudzi nāca garām un smaržoja. Tā kā nākamreiz zinu, būs jāliek iekšā tējas!
Tie maisiņi ar sirdīm ir domāti, kur likt iepirkuma maisiņus iekšā un vēlāk izmanot iepērkoties vai citām vajadzībām. Ideja par termokannu nav slikta!!!
Paldies tev!!!

Laine teica...

MAlacis! Re, kā visu paspēj un vēl tik rūpīgi pārdomāts viss! Man parasti tā andelēšanās daļa tā ne visai. Esmu slikta, savām lietām pārāk personīgi pieķērusies tirgone. Varu tielēties un censties nepārdot muklukus, ja man tie pašai patīk un sastrīdēties ar pircēju, ja tas ko nejauku par kādu manu garadarbu pasaka! :D:D:D:D:D Un visvairāk mulstu, kad bērns grib vienu, bet mamma citu. Es loģiski esmu bērna pusē, bet vajadzētu būt mammas, jo maks taču pie viņas! :D:D:D:D

Bet forša tava ideja - pa vidam ietirgot arī peirāgus!Paēdis cilvēks allaž ir omulīgs! :D

Un kafija! Jā! Es laikam arī gribētu padzirdīt savus pircējus ar kafiju nākamajā tirgū, jo pati knapi atradu kafiju!

dabasmamma teica...

Paldies Laine!! Un pastrīdēties ar pircējiem tak ir veselīgi. Man pat citreiz liekas ka to maku nes vecāki, bet tērē bērni;)))