piektdiena, 2013. gada 30. augusts

atpakaļ vasarā- dublis 2!

Mans noliktais atskaites termiņš sarūk ar katru dienu (tas par vasaras atskaitēm). Es esmu sapratusi, kad bērnībā mana griba tika atstāta novārtā, un bez noteiktiem termiņiem, tā vienkārši slinko. Jā, man vajag atskaites punkti, lai lietas virzītos uz priekšu. Kā lai to sev iemāca, vai to var sev iemācīt ,izdarīt lietas līdz galam noteiktos datumos...es tiešām apbrīnoju tos cilvēkus, kas tā var!

Bet stāsta turpinājums ir kas skaists!

Ciemos pie māsīcas un Hermīnes krustmātes Agnese. Par viņu jau būsiet lasījuši, stāstā Rudens nostaļģija un stāstā Saule  . Katru reizi dodoties pie Agneses, tieši uz viņas mājām ,var ieraudzīt ko jaunu, radošu, interesantu un oriģinālu. Arī šoreiz dodamies smelties skaistumu Saulēs.
Esot tur, arī pašam gribas saposties, lai kaut uz brītiņu justos kā princese.....
Un princeses ne vienmēr smaida!:)
Bet ja komplektā nāk kurpītes ar spīguļiem un kristāliem, asaras drīz vien aizmirstas:)
tikai neviens nebija pateicis, kad ar tām kurpēm būs tik grūti iet. Jo Hermīne tik nupat ir sākusi sper savus pirmos solīšus (gads un 2 mēnešos). Tad labi ,kad ir brālis, ak, jā, vai tad mamma nav pasakas lasījusi, par princesēm un karietēm. Lūk dzīvajā, khmmm..:)

 Kāpēc es gribēju jums rakstīt šo stāstu, lai kārtējo reizi saprastu, kad mums riņķī ir loti talantīgi, interesanti cilvēki:) Ak, jā ,tie no Sabiles! :) Ir tādi cilvēki ,kuri māk un kuriem arī sanāk likt lietas, krāsas un burt sev riņķī brīnišķīgas lietas. Man tik mācīties un skatīties.






Ar jogurta kūku vēderā, saplēstām krellēm un apžilbušām acīm, prom no Matkules, lai dotos atpakaļ uz Saldu. Liekas galva pilna domām....ziedi, pērles un krāsas un sajūtas.


Ak, griba, kur tu esi!?! 

1 komentārs:

paeglisi teica...

Raudošā princese kolosāla! Tāda bilde noteikti jāierāmē :)