otrdiena, 2012. gada 20. novembris

par izrādi un un mājokļa jautājumu

Iekārtošanās mūsmājās rit pilnā sparā. Nemaz tik viegli nav, kā man likās, to savu auru iedzīvināt svešā vietā. Katrai lietai un mēbelei ir savs stāsts un vieta. Un tas, kā tā tiek nolikta un pasniegta, rada to labo mājas sajūtu. Iekārtošanas..... Nāciet skatīties, ko esam paveikuši!
Nr.1. Lielā istaba;








 vairs nav kalni aiz loga, bet gan aitas:))
 un mana radošā nekārtība. Es pilnīgi piekrītu teicienam, kāds ir tavs skapis, tāda esi tu pati. Lūk, es:))

 Un procesā ir arī Ziemassvētku izrāde A Christmas Carol. Tērpi tiek darināti un vakaros šujmašīna dūc vienā laidā. Izrādi gatavo bērni no mūzikas skolas, teātra un deju studijas. Kopā 150 bērni. Tērpi, grims, dekori ir vecāku radošajās rokās. Kad tā labi padomā, tas ir aptuveni 300 vecāki, 600 rokas, mazliet pacietības un uzvedums gatavs!!:)) (labi, labi, bija aptuveni 20 mammas, kuras labprātīgi pieteicās un sašuva kostīmi!)

Gatavojamies!!!!

6 komentāri:

Ilze teica...

Man tāāāāā patīk gaismeklis.. :)
un gadalaiku stūrītis..

Plūmīte teica...

Jums mājās un gaisā īstena pirmssvētku sajūta!

...ar cieņu un smaidu,.. teica...

Un pa logu aitas..mmmm mmm mmm :) Kā pieskaņotas Jūsu iekšsienu mieram:)
Un Tavs skapis - ir Kārtīgs!!!!

Anonīms teica...

aiaiai, man tik priecīgi palika skatoties!

-Dārta

dabasmamma teica...

Paldies par komplimentiem!! Tie ir kā medusmaize:)))

Laine teica...

Paldies par tūri! Tik daudz no skandināviskā, tai pat laikā ļoti daudz no latviskām saknēm. Bet BURVE nāk prātā visam pa virsu! :)

Foršs skats pa logu! Un nemaz pirmajā brīdī nevar pateikt, kas foršāk - allaž staltie kalni, vai mūžīgi kustīgās aitas! :)