pirmdiena, 2012. gada 1. oktobris

oktobris

Pirmkārt: Hermīnei jau ir trīs mēneši!! Un tas ir notikums. Katra diena ir jauns atklājums un piedzīvojums. Jauni smiekli, mantiņu pētīšana, mēģināšana velties, saķert visu, kas pa rokai! Tik interesanti un vienreizēji.... Līdz ar Hermīnes piedzimšanu, esam kļuvuši par diez gan lieliem mājcilvēkiem un sabiedrībā parādamies ar vien retāk. Un tas ir kaut kas, zinot mani! Bet cilvēki mainās un es arī.

Otrkārt: rudens ir mans mīļākais mēnesis (aiz janv., febr., marta, aprīļa, utt.;), jo man šajā mēnesī ir dzimšanas diena!! Jā, ar lieliem joņiem tuvojos 30 gadiem. Vēl tik šis gads un tad būs visām jums jāsūt ielūgumi uz rudens balli....cerams, ka būsim Latvijā, tad tas jums sanāks lētāk:)!
Pirms dzimšanas dienām mani parasti pārņem tāda nostaļģija par to, kas ir izdarīts, ko vēl vajadzētu darīt un kādus jaunus sapņus sapņot.

Treškārt: šis laiks jau no laika gala ir bijis vākšanas un gatavošanas laiks. Daba nāk ar savām veltēm, ar maziem ābolīšiem, zivīm, riekstiem, kastaņiem un sēnēm...galvenais to visu ieraudzīt, savākt un sagatavot! Tā ir tik laba sajūta! Vēl labāka ir diena pirms dzimšanas dienas, gatavošanās, cepšana un ciemiņu gaidīšana. Ak, kā man tas patīk!

Ceturtkārt: Es mācos. Šoreiz nekādi kursi vai augstskolas, mēģinu iemācīties izlasīt adīšanas aprakstu. Ārprāts, kas tā par turku ābeci!! un viss vēl norvēģiski...labi, ka man kaimiņos ir adītāja. Ja kas neskaidrs, dodos pie viņas. Cerams ka es viņai neesmu jau līdz kaklam:)...








2 komentāri:

Inese teica...

Ai, cik foršiņa mazā Hermīne!! :))
Un tik droši pie tēta..

Uz div` dienām savu bumbuli arī ieliku "virtuālajā" pasaulē, bet tad mani atrunāja, ka esot vēl par maziņu, lai dzēšot bildi ārā.. Nu, es ļāvos pierunāšanai.. :))

dabasmamma teica...

Jā, es zinu kā tu jūties! Bet es esmu sapratusi, ka visas tās runas un māņticības ir mums galvā. Galvenais nezaudēt ticību, prieku un sajūtu, kad es savu bērnu sargāju kā lauva, ar visām maņām un instinktiem. Un tad arī neviena sliktā doma un runas netiks klāt. Un ja kāds arī gribēs tās bildes izmantot, viņš arī to izdarīs, ar vai bez mūsu atļaujas. Es labāk necenšos meklēt un rakņāties dziļāk interneta pasaulē. Tu esi tā kas radīja, kas audzina un kas izlemj, publicēt savu mazo mīlīti vai nē. Lai tev jauka, mierīga un laimīga mājās būšana ar mazo!!! Bučas no mums tālienē!!