pirmdiena, 2012. gada 2. jūlijs

tehniskā palīdzība!


Tā, jautāju jums visām Blogeru speciālistēm un speciālistiem: Vai kādam ir nācies saskarties ar tādu lietu, kā blogga lapas noformējumu un šādu tekstu?


Atvainojiet, taču ir pārsniegta jūsu fotoattēlu augšupielādes norma. Plašāku informāciju skatiet šajāBlogger palīdzības lapā.
  • Kā jau ierasti vēlējos konfigurēt galveni, bet tagad nekādi neizdodas augšuplādēt  bildes,  ne arī veikt kādas citas pārmaiņas saistībā ar lapas noformējumu un attēliem. Esmu mēģinājusi bildes samazināt un pārveidot, bet rezultāta nekāda....

Kur man skatīties vai meklēt palīdzību, ir jums kāda ideja?
Gaidīšu no jums kādus ieteikumus! Jau iepriekš Paldies!!!

 Dabas mamma......

5 komentāri:

Kristīne teica...

Arī mani ir piemeklējusi šī pati ķibele, nevaru pievienot ne sīkrīkus, ne ievietot fona attēlus:(, labprāt uzzināšu kādu viedokli, lai veicās !

dabasmamma teica...

Došu tev ziņu, ja man veiksies šito problēmu atrisināt!!! Lai tev arī veicas!

dace teica...

klau, pamēģini tā: ielogojies savā Picasa Webalbumā un tur ir mape no tava bloga. Tev tās kas tur ir dubultā un lielās bildes vajag izdzēst, jo šķiet ka tas Picasas blogera albums tikai ievāc bildes bet neizdzēš, lai arī tu viņas samazini. Sanāk ka tev Picasas albumā ir lielākas un mazākas, kuras tev tur aizņem vietu. Pamēģini!

dabasmamma teica...

Paldies, paldies Dace!!!! Tu mana glābēja:)))) Darīju kā liki un viss sanāca!! Super! Tu jau vari iedomāties, kāds man tagad smaids:))))

dace teica...

:)