svētdiena, 2012. gada 6. maijs

ieskatīties noslēpumos

Pagaišo nedēļas notikumus, tieši tā varētu arī nosaukt - ieskatīties noslēpumos....hmmm, interesanti, kas tie  par noslēpumiem? 
Esmu agrāk jau  rakstījusi blogā par dažādām vietām Norvēģijā, kurās pirms vairākiem desmit gadiem tika rakti un atrasti dārgakmeņi - zelts, rūda, marmors un vēl citi. Lieliem un maziem dabas pētniekiem, ik pa laikam tiem rīkotas brauciena ekspedīcijas šajās, nu jau nefunkcionējošās alās. Divreiz mums tas nav jāsaka, somas uz pleciem un uz alām prom. Šoreiz uz Sagvåg alām. Nez kam tā vēlēšanās ir lielāka man vai bērniem, iekļūt tumšā alā un redzēt, kur tie trakie akmeņu racēji ir strādājuši!  
Satraukums pamatīgs, jo alas nemaz tik lielas, kā sākumā iedomājos, nav. Tāpēc iekļūšana tajās ar mini čukčukbānīti, kurā iesēžoties, galva paliek nolikta....tas  pašapziņas trenēšanai:)

Braucama iekšā! 
 Pilnīga tumsa, auksti un mitri. Man grūti iedomāties, kādām iekšām jābūt, lai tu visu dienu šādos apstākļos varētu pastrādāt.....bet iespaidīgi, tas gan
 Pēc tāda brauciena acis spīdēja gan bērniem gan Mammai
 Kad jau noslēpumi tiek atklāti ik uz soļa, tad tik nenobīties un uz priekšu!
Ceturtdienas pievakarē, devāmies uz bērnu teātri "Karies un baktērija". Droši vien ka jau nojaušat, par ko šis stāst!! Jā, jā, par tiem pašiem diviem draugiem, kuri tā tik gaida, kad mēs konfektes un sulas dzersim:). Pirms teātra, galvenais stāstītājs staigāja gar skatītāju rindām un apsveicinājās ar bērniem. Tas maniem zēniem ļoti patika, kad  stāstu tēls, tepat vien staigā!
 mēģināju nofotografēt galvenos varoņus un milzīgos zobus.
Tagad zobu tīrīšana mūsmājās vairs nav apspriežama tēma. Paldies Riks teātrim par labo uzvedumu!


 Bet mana ikdiena rit labi ierastajā ritmā....skolas darbi....
 ......SFO......
 ....un ģimene.....
Lai darbiem pilna nedēļa!! 

2 komentāri:

Vi teica...

Uii!!Man lasot uzmetas zosāda par tām baisajām alām... mani nudien tur iekšā nedabūtu :) Bet nedēļa jums bijusi lieliska!

dabasmamma teica...

jā, man jau arī tik to ziņkāri kā apmierināt, un tad ātri ārā...būtu jāatrod ļoooti liels iemesls, lai tajās pavadītu vairāk kā 30 min.