pirmdiena, 2012. gada 6. februāris

radošās darbnīcas

Kopš esmu sākusi intensīvi pievērsties bērnu pedagoģijai, tad gatavojoties kārtējai darba dienai skolā un baudot sniegotās brīvdienas, mēs ar mazajiem nodarbojāmies ar radošiem lauku un iekšu darbiem.
Kad ārā sniegs un saule spīd, tad, protams, mazie ir laukā līdz pat vēlam vakaram, un iekšā ierodas vai nu bada nomākti vai dabīgo vajadzību spiesti:)
Kamēr es taisīju plānus un idejas skolas praksei, mazie bija dikti ieinteresēti, ko es tur taisu!! 
Ko tad es tur taisīju? Skolas uzdevums 6.klasei  - maskas. 
Tā kā man vajadzēja izmēģināt, ar kādu materiālu labāk bērniem strādāt, tad ņēmu par izmēģinātāj trusīšiem savus mazos zēnus. Viņi bija stāvā sajūsmā, gulties zem ģipša masas un veidot masku, kas atbilst tikai viņiem!!
 žūšanas procesā...Alberta ģipša maska un mana māla šedevrs..
 Nākamās dienas notikums:
Šoreiz zēnu lietas. Mūsu ģimenes puiši svētdienas rītā nozuda garāžā uz nenosakāmu laiku. Kas tur tapa, tas noslēpums....līdz brīdim, kamēr mazie džeki nāca istabā ar milzīgiem finiera izgrieztiem zvēriem un vīriem, kurus nu vajadzēja apgleznot. Tas mammas lauciņš:) Krāsa un otas, laime un prieks, par jauniegūtiem draugiem:))
 Tā kā jauna nedēļas nogale iesākusies, arī prakse rit pilnā sparā. Te dažas bildes no  SFO ( 1.-4. klašu pēcstundās). Kamēr vēl ir luste un laika apstākļi pateicīgi, dodamies laukā un visas savas radošās darbnīcas darām laukā.

 pirmdienas vakars....ko jūs labu sastrādājāt? Sniega un gaišā laika iespaidota, ķēros pie saviem vilnas gabaliņiem, lai taisītu stāsta varoņus. Stāsts mūžību vecs un visiem zināms: Zelta zivtiņa un trīs vēlēšanās. Atcerieties, kā vecītis gāja makšķerēt un tika pie zelta zivtiņas?
 Gustavam pasaku varoņi likās tik īsti un patiesi. Nu jau tie ir pavisam citi tēli viņa paša izdomāta stāstā un pasakā...
Lai radoša nedēļa!!!

1 komentārs:

Irēna teica...

cik skaisti filcētie varoņi!