ceturtdiena, 2012. gada 23. februāris

pavasari gaidot

Sen gaidītais pavasaris un saule, sak parādīties arī mūsu galā. Liekas ka šī ziema ir bijusi īpaši gara un tumša....tāpēc laicīgi uz logiem kastītēs tika stādīti narcišu sīpoli un diedzēti lociņi. Lai tā sajūta par pavasara iestāšanos atnāk pēc iespējas ātrāk....ir februāra vidus, dienas ir palikušas jūtami garākas un tas priecē, ne tikai mani, bet visu dabu. (vienīgi spilgtie saules stari dara savu, mūsu mājas logi izskatās vienkārši briesmīgi, tāpēc, vienīgais glābiņš, lai uz tiem nebūtu jāskatās, un jāķeras pie lielās tīrīšanas, bija iet laukā:)
 šā gada pirmās pusdienas uz terases
 Dzīvošanās pa lauku un  svaigais gaiss darīja savu - pēcāk bija tāda sajūta, ka kalnus varētu gāzt, tapēc ķērāmies pie kā kreatīva  - bērnu zīmējuma sakārtošanas (tas lai logi nebūtu jāmazgā:))

Ņemam divas kartona labas, 
vēlams mazliet lielākas kā A4 formāta, 
izspiežam caurumus, kur ievērt aukliņu vai lentīti
salīmējam lapas kopā,
 sānos ieveram lentīti, 
nolokam malas un salīmējam, 
mape gatava!
Liekam zīmējumus iekšā!


Lai radoša nedēļas nogale!!
(Man darbošanās skolā ir paņēmusi daļu mana brīvā laika, to droši vien jūtat, redzot mani ar vien retāk Dabas mammā.  Bet viss tas ko es varu iemācīties un apgūt, šajās divās dienās esot skolā, dod ļoti daudz!! Tāpēc neņemiet ļaunā, un uz tikšanos!! )

2 komentāri:

...ar cieņu un smaidu,.. teica...

Jums Tur vairs nav sniega? Ak jēl.. Bet dienas garākas ar katru dienu, un katru gadu to uztveru kā brīnumu:)
PS - Logu mazgāšana ir vīriešu darbs:) vismaz man tā vīrietis teica, kad pirmoreiz redzēja mani mazgājam.. lūk tā.. :)

dabasmamma teica...

Ja, mums sniegu nomainījis lietus...tā kā ir sācies gumijnieku sezona:))) Es tev pilnīgi piekrītu par logu mazgāšanu!