pirmdiena, 2012. gada 9. janvāris

Waldorlelles un pirāti

Vai kādam no jums ir nācies šūt lelles Waldorfa stilā? izklausās drausmīgi dīvaini, bet šoreiz mans mērķis,bija pamēģināt tādu uzšūt. Pirmais, rakņājos internetā, lai atrastu kādu piegrieztni un aprakstu, par šūšanas procesu. Jo, ja esiet kādreiz šuvušas tās lellītes, tad droši ziniet, kādam procesam jāiet cauri! Un vēl jo grūtāk tādai kā man, kura šujmašīnu paņem rokās tikai milzīgu iedvesmu vadīta:) Tāpēc pilnīgi piekrītu teicienam, pirmais veikums ir slīcināms:))
un daudz vairāk atradīsiet, ja vienkārši ierakstīsiet Google Waldorf dolls, vai Waldorf lelles. Lai veicas! 
Lūk arī mans pirmais kaķēns:)

 Un pirāti, kā jau teicu! Šoreiz devāmies pie kaimiņu meitenes uz 3 gadu jubileju. Tēma Pirāti!
 Kūkas pieskaņotas pasākumam. Oriģināli bez gala!


Lai jauka dieniņa!!!!

7 komentāri:

Vi teica...

Man jau liekas, ka te nekas nav slīcināms :) izskatās lieliski!!!

Sarkanā Biete teica...

Jāpiekrīt Vi- lelle ir izdevusies lieliska! Man Valdorflelle vēl ir darāmo darbu sarakstā, bet briestu šim pasākumam visai nopietni. Ir jau sagādāti vajadzīgie materiāli, krītiņu vaigu sārtumam ieskaitot:)

Irēna teica...

Lelle tiešam jauka! Un pirāti vispār lieliski!

Inga teica...

Lelle feina un pirāti tādi mazliet delverīgi! :)) Pirātu kuģis izskatās kārdinošs:))

Inga teica...

Lelle feina un pirāti tādi mazliet delverīgi! :)) Pirātu kuģis izskatās kārdinošs:))

dabasmamma teica...

Paldies jums mīļās!! Klau, ja kādai ir laba W-lelles piegrieztne, atsūtiet to lūdzu! Jo tā ko es izprintēju Googles meklētajā, bija diez gan ķecerīga...lai neteiktu skarbāk:))

Sanita Balode.eks.Frīdenberga teica...

ko niekojies...izgudro pati to piegriezni !!....diez ko darīs ar tām lelītēm?...he, he...