ceturtdiena, 2011. gada 20. oktobris

slinko mātes meitu rokdarbi:)

Atcerieties, pirms necik ilga laika, (labi, pirms diviem mēnešiem:)), es sāku adīt jaku Albertam, nu tā ir gatava!!!
Pirmā jaka! Ar šausmīgu termiņu, 2 mēneši! Lūk arī rezultāts !
Pogu vietā iešuvu rāvējslēdzēju, tā izskatījās labāk!
 Lūk arī pats valkātājs, pirms došanas uz skolu!

 Tagad esmu apņēmības pilna  uzadīt vēl kādu jaku!  Iedvesmai iegādājos adīšanas grāmatu. Šī ir vienkārši izcila, vecās labas vilnas bikses un adītās cepurītes. Likās ka atgriežos savā bērnībā, kad skrienot pa sniegu, visas bikses bija aplipušas ar sniega kunkulīšiem. Vilnas bikses bija un ir vislabākā bērnu termoaizsardzība  aukstā laikā!
šajā mājas lapā ir ļoti labi aprakstīts par termo veļām un adījumiem. Gan to pagatavošana, valkāšana un mazgāšana. labas idejas var atrast! (tikai norvēģu valodā, to gan man jums atkal jāsaka).


 Te arī dāmu lietas un adījumi!
 Mazo bērnu pančo!
 Tās cepurītes, tik labas un stilīgas!
Laiks ķerties klāt pie adatām un kamoliem. Un mainīt savu statusu no slinkās adītājas uz čaklo rokdarbnieci:))

4 komentāri:

rafinja teica...
Šo komentāru ir noņēmis autors.
rafinja teica...

kkas samiseejaas ar ieprieksheejo komentaaru :(
mmmm, super jacinja :) izskataas tik miiksta un kraasas rudeniigos tonjos. tieshaam ljoti forshinja :) pati dziivoju NO un te esmu iemaaciijusies noveerteet vilnas dreebiites. arii savu mazo kjiparu ar prieku gjeerbju vilnas dreebiitees, tai skaitaa vilnas apakshveljaa, kas ljauj mazo vest aaraa pastaigaa (vizinoties ratinjos) un nenotuntuljot vinju taa, ka beerns savaas dreebees izskataas kaa iebalzameets.

dabasmamma teica...

Jā, tev tur pilnīga taisnība! Jo "vilnaināk" un dabīgāk bērnu ģērbj, jo labāk viņš jūtās!
Tādu dziju es nopirku Dānijā ar tik daudz krāsām vienā kamoliņā. Es zinu ka Norvēģijā un Latvija arī šitādi kamoliņi ir iegādājami!

bucis teica...

Ārprāts, kā viņš ir izaudzis!
Jaka - cienījams sniegums.