otrdiena, 2011. gada 4. oktobris

Kas tu gribētu kļūt?

Atcerieties, kad mēs bijām mazi, cik biezi bērnudārzos, skolas un visur citur tika uzdots šis jautājums - kas tu vēlies būt? Un cik labas atbildes bija!!! Viens bija gatavs laisties uz Mēness, cits kļūt par policistu, baletdejotāju, saldējuma pārdevēju (viena no mānām bērnības sapņu profesijām, aiz aktrises, skolotājas un rakstnieces karjerām:))) u.t.t.
Vakar tā nejauši, vērojot savus mazos puišus, mēģināju iedomāties, kas ir tas, kas viņiem patīk un kādi temperamenti viņos ir! Kas viņi būs?

Vai arhitekts 
 ..rakstnieks....
 ...ugunsdzēsējs....
 ....filozofs....
 ...labs draugs...
 .....gādīgs un kārtīgs vīrs :)...
 ...pavārs.....
Cik interesanti ir vērot savus bērnus, un mēģināt saprast, kādas ir viņu domas, fantāzijas un sapņi.
 Galvenais, lai izaug par veseliem, gādīgiem un dzīvespriecīgiem puišiem!


Vai jūs esiet atraduši savu sapņu profesiju un nodarbošanos?

3 komentāri:

Vi teica...

mana ikdiena paiet ar cipariem...grāmatvedība no matu galiņiem līdz papēžiem... man patīk, aizrauj...savā ziņā mana sapņu profesija...mani aizrauj izpēte, rakšanās arhīvos, atbilžu meklēšana, analīze... improvizācija...bet ja man nebūtu iespēja paņemt rokā otu...sajust krāsu smaržu... ja man nebūtu iespēja filcēt...sajust krāsās... nu vismaz kādu bildi nobildēt :D es nejustos laimīga... Tā nu es lavierēju :) starp ciparu skaidrību un radošo haosu :D

dabasmamma teica...

O, cik labi izklausās!!!! Es esmu vēl savas dzīves nodarbošanās meklējumos. Bet vienu gan es skaidri zinu, tas kas mani ļoti patīk un aizrauj, ir bērni un viss kas ar viņiem saistās. Protams, rokdarbi un krāsas!! Tas mums kopīgs:))) Bez tā nu nekādi:))

Vi teica...

Bija periods manā dzīvē, kad aizrautīgi darbojos ar bērniem...gan auklēju, gan darbojos svētdienas skoliņā :) tas sakrita ar laiku, kad mans lielais mazais zēns bija maziņš... Nu jau gana liels... un manī ir noslēpusies tā milzonīgā pacietība...lai gan beidzamā laikā sāk līst laukā :D