piektdiena, 2011. gada 14. oktobris

dāvanas un dzimšanas dienas...

Tā kā ar joni tuvojās mana dzimšanas diena...izdomāju, ka šogad, lai manas draudzenes zinātu, cik man viņas dārgas un svarīgas. Pagatavoju sirdis, no lina, ar tējiņu iekšā lai smaržo un dod vasaras prieku drūmajos rudeņu vakaros.  Izmantoju salvešu tehniku, zīmējuma uzlikšanai - laikam to sauc par dekopāžu, ja? 
Un izšuvu ar pērlītēm, kā jau dāmām:)))


Lai Jums  dāvināšanas prieks:)
Jauku nedēļas nogali!!!!

4 komentāri:

Gunta teica...

Uh! Es būtu ļoti priecīga par šādu dāvaniņu! Ļoti mīļi! Un tā tējiņa - varu iedomāties,kā smaržo! :)

Inga teica...

Burvīgas sirsniņas! Tātad arī draudzenes tādas;))) Tā garāmejot savu dzimšanas dienu pieminēji. Tik nesapratu - vai šodien tā? Ja tā - daudz laimes Tev! Lai Tavi klusākie, baltākie sapņi piepildās! ;)))

dabasmamma teica...

O, paldies!!! Cik mīļi! Mana īstā dzimšanas diena ir 17.oktobrī un paliks 28!!! Bet svinēsim ar draudzenēm sestdienā, lai var kārtīgi sakrāt spēkus darbīgai nedēļai:)))

Aija Elliņa teica...

Ļoti sirsnīgas un arī stilīgas dāvanas! Es arī būtu sajūsmā, ja man kāds tādu uzdāvinātu! :)