pirmdiena, 2011. gada 29. augusts

Norvēģi

Dzīvojot 2 gadus Norvēģijā, esmu iepazinusies ar ļoti interesantiem un radošiem cilvēkiem. Gan mūziķiem, māksliniekiem, rakstniekiem gan ļoti labiem un atsaucīgiem cilvēkiem, kurus tagad varu saukt par labiem draugiem. Nedaudz pastāstīšu, par dažiem no viņiem. 


Savā 27. dzimšanas dienā tiku pie burvīgas grāmatas ar mākslinieces gleznām un to aprakstu. Atšķirot grāmatu, sajūta bija tāda, ka spalviņas uz rokām sacēlās!Viņas gleznas ir ļoti gaišas un veidotas īpašā iespied tehnikā. Bet tas, kas mani ļoti uzrunāja, bija gleznu stāst. 
Piemēram glezna -
 Es tevi mīlu.

Stāsts par to, kā iemīlējušies cilvēki sākot dzīvot kopā, lēnām aizmirst viens otram teikt mīlestības vārdus - Es tevi mīlu. Jo tas liekas pašsaprotami, ka mēs taču mīlam viens otru. Bet dzīve ir gan brutāla, un izdara ar mums visļaunāko - atņem mīļotos cilvēkus, mūs pat nebrīdinot. Un tad tikai ,tu sāc aptvert, cik bieži tu esi teicis mīlestības vārdus. Cik bieži tavs mīļotais ir tos dzirdējis un sajutis. 
Pēc Bjørg mīļotā cilvēka zaudēšanas, tapa ,šī glezna.  Viņa saka: Nekad tu nevari zināt, kad būs tā pēdējā reize, pēdējā sarunā un pēdējā iespēja  pateikt - Es tevi patiešām mīlu


Man bija tā iespēja tikties ar Bjørg klātienē un runāt ar viņu. Varu teikt tikai vienu, ļoti gaišs, pozitīvs un gudrs cilvēks. 
grāmata, kurā es iemīlējos no pirmā acu skatiena....
Bjørg izstādes atklāšanās
Es un Bjorg:)))



Un vēl kādas meitenes, kuras manai sirdij lika pukstēt straujāk Hanne Bergheims un Ella Helen Bukkøys grupa List . Koncerts, kurā viņas uzstājās, bija fantastisks, ar ļoti labu atmosfēru un publiku. 
Ļoti radošas, jaunas un talantīgas meitenes, kuras komponē un dzied lirisko mūziku. Ja ir interese, tad variet to paklausīties spiežot šeit . Hanne un Ella ir no pilsētas, kurā es pašreiz dzīvoju. Mazs miestiņš Bømlo ar daudz talantīgiem cilvēkiem.  




Kādi jums ir iemīļoti mākslinieki, kuri sirdi liek pukstēt straujāk, un spalviņām uz rokām sacelties:)?

Nav komentāru: