trešdiena, 2011. gada 15. jūnijs

BALTIE

Atcerieties, pašā sākumā jums teicu, ka uzrakstīšu, kāpēc man blogs saucas

Dabas mamma. Lūk, esmu beidzot saņēmusies un rakstu...:)

Pirmkārt jau pats vārds daba man ir ļoti svēts un es ļoti cenšos dzīvot saskaņa ar to un mācu arī saviem bērniem kā to darīt. Nepiesārņot, nesabojāt, mīlēt un priecāties par dabu. Iet uz mežu un piedzīvot burvību, ko mums dod koki, skaņas, krāsas un dzīvība tajā.

Mani ļoti satrauca ka mazie bērnu runā tikai par bakuganiem un šaušanu, kur ir palikusi Brīnumpasaule... tā mazā bērna pozitīvā fantāzija un brīnīšanās par interesanto un labo pasauli.
Es saviem bērniem gribu veidot draudzīgu un mierīgu vidi. Cik nu tas ir manos speekos. Mēs esam sākuši lietot dabai draudzīgus saimniecības un ķermeņa kopšanas līdzekļus.
Mantu skapī ir parādījušies grozi ar koka klučiem un lupatiņām. Rudenī - tiek salasīti kastaņi un jūras akmentiņi (tie tagad palikuši mazliet bīstami, jo puiši tos sākuši katapultēt).

TV ir pārcēlies pie omītes. Mēs mājās taisam sestdienas kino vakarus. (liekam projektoru, gatavojam popkornus un kino kā īstā teātrī:))
Es tagad ļoti lielu uzmanību pievēršu bērnu drēbju materiālam. Lai tas būtu pēc iespējas dabīgāks un bērnam draudzīgāks.

Ļoti lielu laiku pavadam laukā. Ēdam omes marinētos gurķīšus un audzētus kartupeļus!
Man tas nāk ļoti pamazām, jo ir daudzas lietas, ko es tikai tagad esmu sapratusi. Mums ar vīru ir ļoti daudz diskusijas par visu, bet mēģinām nonākt pie kaut kāda kopsaucēja.

Pēdējais jaunums mūsu mājās ienāca klavieres..(.Labi ka tās ir digitālas, jo tad kad klusums ir ļoti nepieciešams, ir tāda poga off:)).

Un galvenais lai nezūd ticība pasakām, vecam Labam Sala tētim, Lieldienu olu krāsotājam zaķim un tam Dieviņam, kas mūs maziņus ir nosūtījis no Zelta mājas un teicis, ka šī pasaule ir ļoti laba. (maniem bērniem stāsts par pērtiķu senčiem īsti nepieleca;)))

Gribu taisīt bērniem Eco lauku skolu. Kur bērni iemācītos skaitīt stādot kartupeļus un lasot ogas. Kur spēlētos ar čiekuriem un kastaņiem un nedomātu par to, kuram labāka Spidermens jaka vai Hallo Kitty laptops....



Foto by Kristaps Dubļans
tas tā īsumā...

2 komentāri:

Anonīms teica...

KOLOSĀLI! Atceros Leldīti no Skolēnu pils laikiem, no vasaras fotonometnēm, bet tas, ko redzu tagad te blogā- superīgi!!! :)
Par daudzām no tādām lietām esmu domājusi attiecībā uz sevi un saviem bērniem, bet nav kaut kā tas tā sanācis :) taču prieks par tiem, kam tas izdodas! Turās! :)

dabasmamma teica...

Paldies par jaukiem vārdiem! Ļoti ceru ka arī tavas idejas un labās domas piepildīsies!Galvenais jau ir neatmest cerību un sākt tik ņemties:))) Lai izdodas!!!