trešdiena, 2011. gada 1. jūnijs

Ak, mana dārgā Odense....




Solījos jums rakstīt katru dienu par maniem piedzīvojumiem ..bet dienas sāka skriet tādā ātrumā, ka attapos tik tad, kad laiks bija doties uz lidostu!
Bet tas tik nozīme, ka jums tiks tas pats labākais no manas sapņu darbnīcas Odensē....


Ideju un darba pilnas rokas!!!!


ar  mākslinieku no Anglijas Tim Johnson


Man tiešām acis iepletās, cik daudz un dažādas pīnes ir iespējams sapīt no salmiem, zāles un   auduma gabaliņiem!!!
Skulptūrista Jens Galschiøt darbnīcā


Grozu pīšana ir patiesi jautrs un interesants pasākums:)))
process..


Es iemīlējos klūgās no pirmā acu skatiena:)))




Tehnika kā no sausas zāles var sapīt virvi!!!! 




mūsu lieliskā komanda!! Internacionālā:)))


process kā rodas grozs
procesa turpinajums


Instalācija - lāses šļakata ūdenī



Kuģa karogi


Komandas darba rezultāti - īsta māja!!


Un tas ir vilnis jūrā!!! Fantastiski!!!
Dāņu pasniedzēja Seen Madsen darbnīca. Fantastisks grozu meistars!!!
Man vēl joprojām ir tāda sajūta ka atrodos starp īstenību un sapni. Es tiešām esmu pateicīga visiem cilvēkiem un organizācijām, kas deva man šo lielisko iespēju piedalīties pīšanas darbnīcā. Būt kopā ar tik labiem meistariem un iegūt tik daudz labu  draugu  - tā ir Paradīze zemes virsū:)))!!!!

Nav komentāru: