pirmdiena, 2011. gada 9. maijs

Tā viss sākās

Viss sākas ar idejām un vīzijām. Bet šoreiz stāsts ir pavisam cits. Kādu rītu iegriežoties vietējā Saldus veikaliņā, nopirku žurnālu UNA un pirmais, ko pāršķirstot ievēroju, bija Laine. Protams, portāla http://www.mammasrokas.blogspot.com/ Laine. Tā arī es tur stāvēju veikala vidū lasot interviju ar viņu:))) Pirmo reizi mūžā mani kāds tā sastindzināja:)))

Tas viss beidzās ar to, ka portāls mammasrokas, kļuva par manu ''favorītu" un neatņemamu dzīves sastāvdaļu. Mani ļoti fascinē Laine.Viņas darbi un dzīves veids ir patiesi interesants, oriģināls,  kvalitatīvs un pilns jautrības.  Ļoti patīk viņas patiesums un dzīves skatījums - tāds tīrs un apgarots:))). Ļoti ceru, ka kādu dienu mēs satiksimies  klātienē!!!! Paldies tev, Laine, par krāsaino ikdienu!!!

Ir pienācis sen gaidītais pavasaris, kas liek sarosīties visādiem lieliem un maziem darbiem. Es esmu sarosījusies rakstīt šo portālu. Kā man tas izdosies, vēl nezinu. Jo apņēmības ir gana daudz, bet pacietības, nu tā kā ir... tad jau redzēsim!
Kāpēc Dabas mamma, par to es jums pastāstīšu vēlāk:)))
Uz drīzu redzēšanos!!!!

Nav komentāru: