svētdiena, 2011. gada 22. maijs

Odense 2.diena

Vai kādreiz esiet aizdomājušies par mākslas nozīmi un vispār par lietām ko mēs darām...ar mani šinīs dienās ir noticis totāls kultūršoks!! 
Pirmo reizi es iedziļinājos politikā, jo māksla man to lika. Un pirmo reizi es sapratu, cik liela nozīme ir lietām ko mēs darām, vai mākam darīt....kā piemēram, adīšana, aušana, muzicēšana, kokapstrāde un daudz kas cits.
 Vai mēs to mākam? 
Priekš manis tas bija liels un ļoti svarīgs jautājums!!!


Labi, pa vienam:)
Un te mazliet politiskās mākslas. Made by Jens Galschiot
Ķīna 2. Pasaules karš

H.K.Andersen vaska interpretācijā

Grāmatas taisītas no vaska

Slaido kāju īpašnieki:)

Valstis -  kā mazās valstis spēj noturēt lielās

Šo varētu dēvēt par politiķu izlaušanos sabiedrība:))

Latvijai ļoti aktuāla tēma demogrāfija. Un lūk arī likumi, kas  parāda sievietes - mātes situāciju sabiedrība.....skumīgi, bet fakts.....

Patīkamā daļa:))))
 Ir sākusies grozu pīšanas darbnīca. Un kā jau saprotiet, viena no vecākajām nodarbēm cilvēces rokdarbu krātuvē!!!!
Dabā atrodamie materiāli, kuri tiek izmantoti, vai tika izmantoti pīšanā

Šeit satiekas mūsdienas un akmens laikmets....

Man tiešām fascinēja šī Šetland mugursoma!!!!!
 Satikšanās pirms 2000 gadiem!!!
Vikingu alfabēts 
Ļoti ērtas sieviešu kurpes, Vikingu brends:)))
Un šie zābaciņi bija vienkārši Dievīgi!!! 
Grozi, kuru dekorēšanai tika izmantoti pat kastaņi, akmeņi un mazi koka sprungulīši



Ģermāņi


Meitu rotas
Šī vieta ir pilna pārsteigumu un interesantu objektu, ko redzēt un apbrīnot. Tā kā līdz rītdienai!
Bučas jums visiem:)))

Nav komentāru: